تولید الکترو موتور فشار قوی ضد انفجار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان قزوین اعلام کرد: این محصول را یکی از واحدهای فناور بخش خصوصی مستقر در این پارک طراحی و ساخته که وارد مرحله تولید صنعتی شده است.
بگزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان ، این محصول با توان 550 کیلووات و سطح ولتاژ 6000 ولت برای اولین بار در کشور در این کلاس حفاظتی از موتورهای ضد انفجار ساخته شده و آزمایش‌های مورد نیاز برای دریافت گواهی‌نامه ATEX را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

همچنین یکی از مهمترین کاربردهای الکتروموتورهای ضدانفجار در صنایع پتروشیمی ، نفت و گاز است که به دلیل عدم وجود تولیدکنندگان داخلی به خصوص در سطح اندازه‌های ولتاژ متوسط و ولتاژ فشار قوی، از نمونه‌های مشابه خارجی استفاده می‌شد و اکنون این محصول قابلیت تولید در کشور را دارد.

RSN علاوه بر دارا بودن کارخانجات فعال در شهر صنعتی هشتگرد، دارای واحد تحقیق و توسعه فعال در پارک علم و فناوری استان است که با بهره‌گیری از متخصصین رشته‌های برق، مکانیک و متالوژی اقدام به تولید ماشین‌های الکتریکی مورد نیازصنایع سنگین کشور از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، سیمان، نیروگاهی و معادن و فلزات کرده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

برای ارسال نظرات ابتدا فرم را تکمیل و سپس ارسال نمایید.

زنبیل خرید