افتتاح طرح توسعه شرکت دانش بنیان رشد صنعت نیرو جهت ساخت الکتروموتورهای فشار قوی توان بالا و ضد انفجار

همزمان با شروع هفته دولت، آئین افتتاح رسمی طرح توسعه کارخانجات جدید شرکت دانش بنیان رشد صنعت نیرو (RSN) با حضور استاندار محترم استان البرز جناب آقای دکتر عبداللهی، فرماندار محترم شهرستان ساوجبلاغ جناب آقای دکتر البرزی و ریاست محترم سازمان صنعت و معدن استان البرز جناب آقای دکتر ربیعی و سایر مسئولین محترم شهری و استانی برگزار گردید.

این پروژه با سرمایه گذاری بیش از 2500000000000 میلیارد ریالی (معادل 11،900،000.00 دلار امریکا) شرکت رشد صنعت نیرو در زمینی به مساحت حدود 15000 متر مربع در مدت یکسال به بهره برداری رسید. افزایش ظرفیت ساخت و تولید انواع الکتروموتورهای ضد انفجار و الکتروموتورهای فشار قوی توان بالا و همچنین ایجاد فرصت های شغلی جدید در منطقه از اهداف این پروژه محسوب می شود. همچنین مهیا نمودن امکانات زیر بنایی از جمله پست برق اختصاصی چند مگاواتی، سوئیچگیرها، ترانسفورماتور، تجهیزات بار مقاوم و تجهیزات کنترل مورد نیاز جهت انجام انواع تست های مورد نیاز در فرآیند ساخت الکتروموتورهای توان بالا از مهمترین ویژگی های این پروژه هستند.

لازم به ذکر است هم اکنون فرآیند طراحی و ساخت الکتروموتورهای فشار قوی با توان بیش از 10 مگاوات و الکتروموتورهای DC ( جریان مستقیم ) با توان بیش از 4 مگاوات در این مجموعه در حال انجام است.

برای ارسال نظرات ابتدا فرم را تکمیل و سپس ارسال نمایید.

زنبیل خرید